Vyhľadávanie:

Dom umenia ovládli budúci podnikatelia

Dom umenia ovládli budúci podnikatelia

Veľtrh študentských spoločností v Košiciach sa vydaril

"Prečo by sme mali vyhrať práve my? Lebo sme najlepší! Sme kreatívni, plní nápadov... Veď sa pozrite. Žiadna zo študentských spoločností neponúka v svojom stánku to, čo my. Veľmi pekné ručne maľované tričká, ozdobné kamene, ktoré môžu poslúžiť ako ťažidlá, rôzne plátenné tašky, ktoré sme vlastnoručne ušili a kopu iných drobností. Však sú z krásnych látok? A ceny máme naozaj prijateľné. Veď vidíte sami. Naše výrobky idú naozaj na odbyt," vychrlila zo seba Daniela Habdaková, študentka Strednej umeleckej školy z Trenčína, inak viceprezidentka pre ľudské zdroje študentskej spoločnosti TREND. Stihla ešte svoj tím pochváliť za vydarené akcie, ktoré ich firma v ostatnom čase zorganizovala a ktoré zožali medzi ich rovesníkmi, ale aj dospelými, veľký úspech. Patril medzi ne i nedávny školský ples.

"Zohnali sme dobrých sponzorov, prvou cenou v tombole bol notebook. Môžete si z jeho priebehu pozrieť aj videozáznam, ktorý tu máme k dispozícii." Nebola to samochvála. Svedčí o tom i pochvala za množstvo odpracovaných hodín pri usilovnej výrobe produktov na predaj, obdivuhodné spojenie remeselnej zručnosti a umeleckého nadania a tvorivosti, ktoré dievčatám z Trendu udelil ešte počas konania 14. ročníka celoslovenského súťažného Veľtrhu študentských spoločností v Košiciach jeho organizátor nezisková organizácia Junior Achievement Slovensko.

Podujatie, ktoré sa uskutočnilo minulý týždeň v utorok, 24. marca, v košickom Dome umenia a ktorého hlavným partnerom bola spoločnosť U. S. Steel Košice, sa stalo jedinečnou prehliadkou šikovnosti, umu, tvorivosti a prezentácie podnikateľských zručností a vedomostí tridsiatich študentských spoločností zo všetkých kútov našej krajiny. Nápady ako prilákať zákazníkov, či už napríklad prostredníctvom osobnej komunikácie alebo prezentačným stánkom, z ktorých ani jednému nechýbala myšlienka a neopakovateľná atmosféra, by iste oslovili aj marketingových odborníkov naozajstných firiem. Návštevníci veľtrhu, a bolo ich neúrekom, mali príležitosť nielen vystavované výrobky obdivovať, ale si ich aj kúpiť. A bolo ich dosť. Nádherné hodvábne maľované šály a šatky, náhrdelníky z hodvábnych korálikov, svietniky, nepreberné množstvo veľkonočných ozdôb z prútia, slamy, papiera, kartónu či dreva, pletené náramky, stromčeky šťastia, veľa perníkov najrozličnejších tvarov, kvetináče zdobené servítkovou technikou a veľa ďalších drobností, ktoré by ste iste prijali mať doma. Alebo darovať niekomu blízkemu.

Odborná porota, v ktorej pôsobil aj František Gregor z U. S. Steel Košice, nemala ľahkú úlohu. Manažéri ktorých študentských spoločností sa napokon tešili z víťazstva? V kategórii najlepšia marketinová prezentácia študentskej spoločnosti zvíťazila firma KESH z Obchodnej akadémie Brezno, v kategórii Prezentácia študentskej spoločnosti na pódiu OA Corporation so Spojenej školy a Obchodnej akadémie vo Svidníku a prvé miesto v kategórii Najlepší manažérsky tím obsadila spoločnosť S.O.N.G. - študenti Gymnázia sv. Tomáša Akvinského v Košiciach. Zástupcovia všetkých víťazných tímov, vrátane tých, ktorých na ocenenie navrhli verejnosť a študentská porota, si prevzali na záver veľtrhu malé pozornosti.

Ďalšie články

Spoločné vyhlásenie

Po stretnutí zástupcov vlády SR a vedúci predstaviteľov spoločnosti Nippon Steel Corporation / U. S. Steel Košice 9.2. 2024.

Zásady ochrany osobných údajov

Používame cookies, aby sme návštevníkom poskytli čo najväčšie pohodlie pri používaní tejto stránky. Viac info...