KONTAKT    |   _eng _sk

Radiátory KORAD sa pripomenuli na veľtrhu v Paríži
           



Pridané: 21.12.2017
Autor: -ker-
Kategória: Oceľ východu

Obchodníci nadviazali perspektívne kontakty s Beneluxom aj Tuniskom

Paríž je miesto, kde sa stretáva celá Európa. Aj preto sa špecialisti z obchodu a marketingu vybrali na veľtrh Interclima Interconfort 2017 do francúzskej metropoly, aby predstavili novinky z výroby radiátorov a rozbehli obchodné rokovania s novými klientmi. Radiátorke sa opäť darí, o čom svedčí aj výrazný nárast objednávok i predaja košických radiátorov v tomto roku a rovnako ako dobré vyhliadky do toho budúceho. Ako nám povedal obchodný riaditeľ pre radiátory a rúry Oliver Lindvay, zástupcovia spoločnosti U. S. Steel Košice na veľtrhu stretli veľa záujemcov - existujúcich aj potenciálnych nových zákazníkov. „Boli tam Ukrajinci aj Rusi, ale stretli sme sa tiež s potenciálnymi klientmi z rôznych iných, dokonca až exotických krajín. Napríklad sa u nás zastavil seriózny záujemca o naše radiátory z Tunisu a mali sme vážneho zákazníka i z Beneluxu,“ informoval Oliver Lindvay.  Účasť na veľtrhu zhodnotil ako sľubnú. „Je tam veľký potenciál. Nemecko, Benelux, Škandinávia, to je to, čo chceme podchytiť. Potvrdili sme si, že stratégia je nastavená dobre a na budúci rok sa rysuje, že sa nám podarí realizovať ešte vyššie objemy predaja, ako v tomto roku,“ uviedol obchodný riaditeľ s tým, že ich zámerom je vyťažiť čo najviac z existujúcich výrobných kapacít podniku a maximalizovať profitabilitu. Pozitívne hodnotil účasť na veľtrhu v Paríži aj Ivo Gajdoš z úseku GM pre marketing a plánovanie. „Našim cieľom bolo získať informácie o tom, čo trh chce a predstaviť naše cenové ponuky. To sa nám podarilo. Teraz nás však ešte čaká množstvo ďalšej mravčej práce, aby sme naše úsilie zavŕšili úspechom,“ povedal.

V budúcom roku sa obchodníci s radiátormi plánujú predstaviť na ďalšom veľtrhu. Bude to výstava Aquatherm v Prahe, ktorá sa uskutoční na prelome februára a marca 2018. V ČR majú podľa Olivera Lindvaya s radiátormi KORAD rozbehnuté niektoré sľubné obchodné aktivity, ktoré by mali potvrdiť tohtoročný nárast predaja na českom trhu v porovnaní s vlaňajškom o 400 percent, pričom v horizonte nasledujúcich dvoch až troch rokov by radi tieto objemy ešte viac zvýšili.

Empty

ODPORÚČAME

8.10.2018
Oceľ ostáva dominantným materiálom
24.9.2018
Ocenili dlhoročnú prácu desiatich košických hutníkov
15.8.2018
Hľadáme rodiny
13.8.2018
Štipendium pre talentované deti zamestnancov