Vyhľadávanie:

Hokej v Košiciach lákadlom

Hokej v Košiciach lákadlom

Po skončení hokejovej sezóny 2006/2007 predstavitelia HC Košice na Večeri sponzorov, o ktorom už Oceľ východu informovala v jednom z minulých vydaní, predstavili zástupcom firiem, reklamným partnerom a sponzorom hokejového klubu HC Košice zámery HC Košice pred novým ročníkom hokejovej extraligy sezóny 2007/2008.

Viceprezidentka občianskeho združenia Hokejový Club Košice Elena Petrášková zdôraznila, že dres HC Košice v uplynulej sezóne oblieklo 433 hráčov všetkých kategórií. Okrem dvoch trénerov A mužstva ostatné mládežnícke celky trénovalo 18 trénerov, ktorí so svojimi hráčmi prežili na ľade 3605 hodín, čo je viac ako 150 dní. Veľkú pozornosť venovali najmladším hokejistom z hokejových tried (HT) od 5. do 9. ročníka základnej školy (HT 5 až HT 9). Tí štartovali na 19 turnajoch, v ktorých sa stretli so zahraničnými družstvami z Poľska, Švédska, Francúzska, Českej republiky, Kanady i Maďarska. V regionálnej súťaži zvíťazili družstvá z HT 6, HT 7, HT 8 a HT 9, navyše žiaci z HT 9 získali v Martine titul majstra Slovenska.

Ešte v uplynulej sezóne Oceľ východu predstavila verejnosti program podpory mladých hokejistov zo sociálne znevýhodnených rodín pod názvom Tvoja šanca hrať. Do programu sa zapojilo 37 detí. V rámci nového projektu počas tohtoročnej letnej prípravy pripravuje HC Košice v Steel Aréne 1. ročník detského hokejového kempu. Do tohto programu chce zapojiť sto detí, ktoré budú zdokonaľovať svoje herné činnosti na suchu, na ľade a po tréningoch sa budú aj regenerovať.

V Košiciach a ich regióne sa popularite hokeja venuje veľká pozornosť. Mesto žije hokejom, klub má silnú základňu divákov, početný a viditeľný fanklub. Takmer tretinu extraligových zápasov videlo v uplynulej sezóne vyše sedem tisíc divákov. S priemerom 6200 divákov na zápas to bolo najviac na Slovensku. Aké sú teda pre budúcu sezónu marketingové plány klubu? Zámerom je zvýšiť návštevnosť zápasov, aby sa hokej stal súčasťou života všetkých obyvateľov Košíc a okolia a rozšíriť propagáciu reklamných partnerov. Manažment HC chce na verejnosti výraznejšie prezentovať klub a jeho reklamných partnerov v médiách, intenzívnejšie komunikovať s verejnosťou a fanúšikmi, prijať nové formy komunikácie a rozšíriť ponuky pri predaji permanentiek. Klub HC Košice má dlhoročnú tradíciu s bohatou históriou, je to klub s plným hľadiskom, ktorý dosiahol v minulosti stupeň víťazov a ktorý je jedným z najlepších. Hľadá reklamných partnerov, ktorým ponúka možnosť byť súčasťou najsledovanejšieho športu na Slovensku, podporovať najpopulárnejší šport v meste i regióne a prostredníctvom hokeja zviditeľniť svoju firmu.

Ďalšie články

Spoločné vyhlásenie

Po stretnutí zástupcov vlády SR a vedúci predstaviteľov spoločnosti Nippon Steel Corporation / U. S. Steel Košice 9.2. 2024.

Zásady ochrany osobných údajov

Používame cookies, aby sme návštevníkom poskytli čo najväčšie pohodlie pri používaní tejto stránky. Viac info...