KONTAKT  |    _eng _sk

Naša expozícia v pavilóne M
           



Pridané: 26.09.2005
Autor: Iveta FIALOVÁ
Kategória: 39/2005

V pondelok sa začína 47. ročník MSV v Brne

Netradične, štrnásť dní neskôr oproti zaužívaným zvyklostiam, sa uskutoční tohtoročný medzinárodný strojársky veľtrh v Brne. Jeho štyridsiaty siedmy ročník sa začína v pondelok 3. októbra a potrvá do 7. októbra 2005. Dôvodom tohto posunu je veľtrh EMO v Hannoveri, ktorý sa koná vo zvyčajnom termíne brnianskeho veľtrhu.

Organizátori očakávajú účasť približne 2200 vystavovateľov a viac ako stotisíc návštevníkov. Hlavnou témou tohtoročného veľtrhu sú Plasty, gumárenstvo a chémia. Súčasťou veľtrhu bude už 3. ročník medzinárodného veľtrhu dopravy a logistiky Transport a Logistika. V Brne nebude chýbať ani U. S. Steel Košice. Veľtrh ponúka už tradične možnosť stretnutí so súčasnými obchodnými partnermi i nadviazania nových kontaktov so zahraničnými partnermi, a to bez dlhých ciest a zložitého vyhľadávania. Expozíciu spoločnosti budú tvoriť tri časti. Okrem prezentácie výrobkov firmy to bude časť vyhradená možnostiam investovania na východnom Slovensku, tretiu časť budú tvoriť umelecké exponáty z kovu vytvorené dizajnérmi počas tohtoročného workshopu v USSK.

Hutníci z Košíc sa tohto roku vracajú do staronového pavilónu M. Expozícia bude inštalovaná na prízemí budovy, na poschodí budú k dispozícii obchodníkom a zákazníkom rokovacie priestory. Vchod do interiéru budú tvoriť veža a vlajková výzdoba. Slovenský deň na MSV sa uskutoční 4. októbra.

Empty

ODPORÚČAME

30.11.2021
Ocitne sa slovenský priemysel na európskej periférii ?
24.11.2021
Núdzový stav - cesta do práce
15.11.2021
Včera sme otvárali burzu v New Yorku
26.10.2021
Prvý úver so zelenými záväzkami symbolizuje vysadený strom

Táto stránka používa cookies

Používame cookies, aby sme návštevníkom poskytli čo najväčšie pohodlie pri používaní tejto stránky. Viac info...

  • Dôležité Vyžadované pre správne fungovanie stránky
  • Nastavenia Používajú sa na ukladanie Vašich nastavení
  • Analytika Používajú sa na analýzu návštevnosti
  • Personalizácia Používajú sa na personalizáciu obsahu