KONTAKT  |    _eng _sk

Dopravná sekcia EUROFER po prvý raz v U. S. Steel Košice
           



Pridané: 23.05.2005
Autor: Iveta FIALOVÁ, Foto: Milan KATUNSKÝ
Kategória: 21/2005
Eurofer
Členovia dopravnej sekcie EUROFER počas rokovania. Druhý sprava Christian Mari z EUROFER, po jeho pravici generálny manažér pre dopravu U. S. Steel Košice Róbert Žihlavník, uprostred viceprezident U. S. Steel Košice pre predaj a marketing Joseph R. Scherrbaum.

Po prvý raz rokovali na pôde U. S. Steel Košice minulý týždeň (18. - 19. 5. 2005) členovia dopravnej sekcie EUROFER (Európske združenie výrobcov železa a ocele). Sekcia združuje manažérov oceliarní zodpovedných za dopravu a logistiku. Zasadá tri až štyri razy do roka v členských oceliarňach alebo z pohľadu dopravy dôležitých miestach. Rokovanie v Košiciach viedol Christian Mari z Euroferu.

Účastníci zasadnutia absolvovali počas dvoch dní bohatý program. "Hneď po príchode si prezreli prevádzky Teplej a Studenej valcovne, kde sa zaujímali najmä o manipuláciu a expedíciu hotovej výroby," informoval Róbert Žihlavník, generálny manažér U. S. Steel Košice pre dopravu, "a vypočuli si prezentáciu obchodného riaditeľa Železničnej spoločnosti Cargo a.s. Petra Klinku, ktorý informoval o transformácii železníc so zameraním na pripravovanú privatizáciu nákladnej dopravy. Pracovnej večere na záver prvého dňa sa zúčastnil aj viceprezident U. S. Steel Košice pre predaj a marketing Joseph R. Scherrbaum. Na mítingu, ktorý sa uskutočnil ďalší deň stretnutia, sme diskutovali o aktuálnych otázkach v oblasti železničnej, cestnej a vodnej prepravy. Zástupcovia výrobcov, dopravári z WV Stahl, CORUS Group, RIVA Group, CELSA, U. S. Steel Serbia i U. S. Steel Košice, informovali o aktuálnej dopravnej situácii vo svojich krajinách. Témou rokovania bola tiež informácia o nových predpisoch v železničnej preprave, ktoré začnú platiť ešte v tomto roku.

Stretnutie potvrdilo, že sme súčasťou jednotného európskeho trhu a riešime rovnaké problémy ako naši konkurenti. Najmarkantnejším príkladom je spoplatnenie rakúskych a nemeckých diaľnic. Vyberanie mýta zvýšilo náklady na cestnú prepravu všetkým výrobcom ocele. Vysoké ceny ropy a pohonných hmôt na svetových trhoch majú tiež nepriaznivý dopad na prepravné v riečnej a námornej preprave,"
skonštatoval po skončení zasadnutia R. Žihlavník.

Empty

ODPORÚČAME

30.11.2021
Ocitne sa slovenský priemysel na európskej periférii ?
24.11.2021
Núdzový stav - cesta do práce
15.11.2021
Včera sme otvárali burzu v New Yorku
26.10.2021
Prvý úver so zelenými záväzkami symbolizuje vysadený strom

Táto stránka používa cookies

Používame cookies, aby sme návštevníkom poskytli čo najväčšie pohodlie pri používaní tejto stránky. Viac info...

  • Dôležité Vyžadované pre správne fungovanie stránky
  • Nastavenia Používajú sa na ukladanie Vašich nastavení
  • Analytika Používajú sa na analýzu návštevnosti
  • Personalizácia Používajú sa na personalizáciu obsahu