KONTAKT  |    _eng _sk

Radiátory KORAD na veľtrhu Racioenergia
           



Pridané: 14.04.2008
Autor: Soňa DRONČKOVÁ, Iveta FIALOVÁ
Kategória: 15/2008

Radiátory KORAD z produkcie U. S. Steel Košice sa minulý týždeň predstavili verejnosti v bratislavskej Inchebe na medzinárodnom veľtrhu využitia energie Racioenergia. O podujatí informoval Oceľ východu vedúci oddelenia obchodná propagácia USSK František Helfen.

"Veľtrh Racioenergia sa konal spolu s Conecom, obidve podujatia sú najvýznamnejšími stavbárskymi veľtrhmi na Slovensku. Organizátor Incheba Bratislava hostil 900 vystavovateľov zo 14 krajín. Stavba našej expozície vynikla na ploche 100 metrov štvorcových a mala medzi návštevníkmi pozitívny ohlas," uviedol Helfen.

"Coneco a Racioenergia sú považované za akýsi sviatok stavbárov, odraz stavebného zrkadla," hodnotil podujatie manažér marketingu USSK Jozef Žofčák. "Je to zrkadlo pravdy, reality a noviniek. Stavebníctvo zaznamenáva dynamický rozvoj nielen na Slovensku, ale aj v celej Európe. Sprevádza ho rastúci záujem odborných inštitúcií a verejnosti o najnovšie trendy a inovácie v oblasti stavebníctva, realít, vykurovania a klimatizácie, či využitia energie v bývaní. Odbornej i laickej verejnosti sme predstavili veľmi dobre známy, náš jediný finálny výrobok na domácom trhu, radiátor KORAD. Na slovenskom trhu predávame 40 percent celkového predaja a sme jednoznačne lídrom."

S účasťou na veľtrhu je spokojný aj obchodný riaditeľ pre predaj radiátorov Ján Seman. "Absolvovali sme rad stretnutí so súčasnými i potenciálnymi zákazníkmi, rozdali sme množstvo propagačného materiálu. V rozhovoroch najviac rezonovala téma zvyšovania cien oceľového plechu a ich premietnutia do ceny finálneho výrobku. U. S. Steel Europe oznámila zámer zvyšovať ceny v miere zohľadňujúcej rast nákladov, zároveň však ubezpečila zákazníkov, že bude voliť prístup, ktorý nepoškodí ich záujmy na konkrétnom trhu. Zvyšovať musí každý, uvedený trend neobíde nikoho, konštatovala zároveň. Skúsenosť nás učí, že takmer rovnako dôležitá ako úroveň samotného zvýšenia je taktika použitá pri zvýšení. V opačnom prípade dostáva príležitosť konkurencia," zhrnul svoje poznatky Seman.

Empty

ODPORÚČAME

30.11.2021
Ocitne sa slovenský priemysel na európskej periférii ?
24.11.2021
Núdzový stav - cesta do práce
15.11.2021
Včera sme otvárali burzu v New Yorku
26.10.2021
Prvý úver so zelenými záväzkami symbolizuje vysadený strom

Táto stránka používa cookies

Používame cookies, aby sme návštevníkom poskytli čo najväčšie pohodlie pri používaní tejto stránky. Viac info...

  • Dôležité Vyžadované pre správne fungovanie stránky
  • Nastavenia Používajú sa na ukladanie Vašich nastavení
  • Analytika Používajú sa na analýzu návštevnosti
  • Personalizácia Používajú sa na personalizáciu obsahu